Вакансія

Менеджер служби підтримки


Білоцерківська компанія - ключовий гравець в сервісному обслуговуванні продуктів, побудованих на основі сучасних IT-технологій які забезпечують спрощення ведення бізнесу.

• вміння працювати з комп'ютером;
• чітке викладення думок по телефону;
• терпіння до клієнтів;
• позитивне мислення;
• гнучкість і творчий підхід;
• безперервне вдосконалення;

• обробку звернень замовників;
• запис і відстеження Інцидентів і скарг;
• первісна оцінка запитів, спробу їх вирішення або ж перенаправлення їх відповідному фахівцеві;
• виявлення потреб Замовника в сервісному обслуговуванні;
• закриття Інцидентів і підтвердження закриття у Замовника ;

програми для обліку;
• програми для звітності;
• і всі інші програми і сервіси які спрощують ведення бізнесу.

• сервісна IT компанія, яка динамічно розвивається;
конкурентна оплата праці та офіційне оформлення;
• система внутрішнього навчання;
• зручний графік роботи;
• можливість реалізувати свій професійний досвід і розвиватися разом з нами;

Для прикладу

чому треба буде навчитися?


Програмне забезпечення M.E.Doc

Звітність для всіх і в усі контролюючі органи

Більше за посиланням

Програмне забезпечення 1С:Підприємство 8

Система програм "1С:Підприємство 8" включає в себе платформу і прикладні рішення, розроблені на її основі, для автоматизації діяльності організацій і приватних осіб.

Більше за посиланням

Приклад питань для тестування по одній з наших програм

Перейти до документу

З чого складається ваш дохід?

Оклад + бонуси від виконаних робіт + премія за результатами роботи служби підтримки.

Image description

Залишити резюме


Або передзвоніть

Телефони

+38 (068) 831-33-30
+38 (050) 339-37-86
+38 (063) 765-04-49
+38 (0456) 31-33-30